Mé malé diskusní fórum:Malá prezentace mého VELKÉHO koníčka.
Mé malé diskusní fórum
Těším se na Vaše komentáře, příspěvky, názory a zprávičky tykající se sběratelství, automodelářství, automobilových závodů a věcí s tím souvisejících.
Jirka K.
21. října 2014 v 10:15
Jirka
Pro Ivana
Zdravím Vás po nějaké době, jste první, kdo si ho všiml, respektive, kdo reagoval. Jak jsem psal v Aktualizacích, představím Mercedes-Benz W196R Streamliner GP Francie 1954 J.M.Fangio #18 CMC v listopadu. Protože již nějaký ten pátek jej mám doma, využil jsem hezkého počasí, model jsem nafotil a již s předstihem ho zařadil na stánky, ať se pak nemusím zdržovat, a Vy jste si toho všiml
.
20. října 2014 v 20:04
ivan
8. září 2014 v 10:19
Jirka
Pro Libora
Libore díky
, ano tyto formule mají opravdu něco do sebe, proto si také některé z oné doby kupují.
Le Mans, pro mě, to absolutně nej, co jsem mohl, co se týče mého celoživotního koníčka zažít, sice nevyhrálo mé oblíbené PORSCHE, ale alespoň jsem ho viděl několik kol v celkovém vedení a podařilo se mi to i zvěčnit na dvou fotografiích, a toho si také moc cením!!! - (neděle 15.6.2014 fotografie č. - 56 a 57
).
To mé Le Mans bylo jistě pro Tebe, Libore, co by velkého fandu Rally zase Rally Monte Carlo, je to podle mě, asi také to nej v Rally sportu.
5. září 2014 v 18:06
Libor
Jirko tyto staré formule a ještě ve zbarvení JPS jsou i pro mě "neokruháře" nádherné. Fotky se opět moc povedly a model vypadá užasně
Jinak gratulace ke splnění snu, navštívit závod Le Mans. Mě se z mojí "branže" splnil už v roce 2006 kdy jsem měl možnost s českým závodním týmem navštívit slavné Rally Monte Carlo
2. září 2014 v 09:52
ivan
1. září 2014 v 19:27
Jirka
Pro Terku
Zdravím, asi zklamu, ale doba, kdy, se tyto šelmy, proháněly po okruzích je dávno pryč, a proto tento vůz není aktuální, aby se s ním ještě někde prodávaly plakáty. Musela by jsi, najít fandu, který ho má z oné doby, já ho určitě nemám, ale kde se dal koupit vím, v Le Mans měli velmi hezké reprodukce malovaných obrazů, a onen Silk Cut Jaguar, pokud se nepletu tam byl.
1. září 2014 v 19:14
Jirka
Pro ivana
"Poklice" mají magnetický kroužek, a po přiložení k předním diskům se magneticky přisají. Ta síla není velká, ale pokud model stojí v klidu, nespadnou, alespoň ta první vyrobená série, to tak měla, a ani v reedici to určitě neměnili.
1. září 2014 v 17:52
Terka
Ahoj,potrebovala bych poradit.Shanim pro manzela plakat Silk cut Jaguar.Ten bilo-fialovy.Nevis nahodou jestli je nekde k dostani?Predem dekuji za odpoved
1. září 2014 v 14:01
ivan
27. srpna 2014 v 14:02
Jirka
Pro Ivana - SK
Zdravím Vás po nějakém čase, ano LOTUS 78 jsem dotáhl do konce, tentokrát je vše, jak má být, neřeším malé chybky, hlavní je, že jsem nemusel nic upravovat, či opravovat, model sedí jak na kolech, tak na "zástěrkách", zadní náprava je pěkně funkční a pruží, všechny díly do sebe zapadají a po nalepení nálepek je to opravdu velmi hezký model. Od TSM je také hezké, že nálepky dodal zdvojené, jednu dlouhou boční jsem totiž musel ještě za "mokra" sundat a nalepit náhradní, podcenil jsem totiž množství různých "výstupku" na jednotlivých písmenech a ty se mi přetočily a nalepily pod písmenka, tak jsem raději volil sundání, než s tím zápasit a nalepil jsem náhradní.
Gratuluji k novým modelům, na to PORSCHE 64 fy Bos jsem koukal, ale zatím mám jiné priority.
25. srpna 2014 v 17:45
Ivan - SK
Zdravím Jirka a všetkých , dlhšie som sa neozval , vidím ,že sa Vám podaril ten Lotus , ja som počas leta trochu rozšíril zbierku o Ferrari 250GTO LeMans č.19 od Kyosho/ je to môj prvý model od tohto výrobcu a som milo prekvapený kvalitou spracovania , pružný podvozok.../, Porsche 904 GTS Daytona č.50 od Minichamps / krásny design karosérie/ , Ferrari 250LM + nálepky LeMans 1965 Jochen Rint č.21 NART od Hotwheels Elite a teraz som objednal Porsche 64 od Bos Models / je to síce resin , ale je to atraktívny model z roku 1938-39 , asi prvý ?! od F.Porsche / myslím ,že by nemal chýbať v zbierke fandov Porsche .
25. srpna 2014 v 11:45
Jirka
Pro Ivana \\\
Ahoj Ivane, ty dveře, Ti nějak nedají spát
, ono vyrobit je, by asi šlo, jak píšeš, ale co pak s nimi? Do obýváku vedle televize?
Já pevně věřím, že, se do Le Mans ještě vrátíme
.
8. srpna 2014 v 15:28
Ivan \\\
Jirko, dveře 917 byly dobrý, ale 2000 Euro mne už de¨lší dobu nutí k zamyšlení, jestli by nešly udělat z laminátu, mám kamarády co mají laminovací firmu a mj. jsou oba závodníci a na závodní auta umí z laminátu leccos...
I já už mám seznam toho, co jsem v Le Mans nekoupil, nevyfotil a neviděl, už si připravuji "půdu" někdy na příště...
20. července 2014 v 10:41
Jirka
Pro Ivana "GS" Leláka
Předně Tě Ivane moc zdravím a jsem rád, že navštěvuješ tyto stránky a to dokonce aktivně
.
Tento týden, jsem poprvé od Le Mans shlédl v televizi nějaké ty "youtube" videa
z letošního ročníku. Když vozy stoupaly ze startovní a cílové rovinky k mostu DUNLOP,
pak zase klesaly k Tertre Rouge na rovinku Hunaudiéres, pak Mulsanne, Indianapolis, Arnage ...., najednou se ve mě vyplavil adrenalin, pocit velkého štěstí, pokory a také hrdosti a říkám si "blbče" vždyť to všechno znáš, byl jsi tam ... neskutečné.
Takže Tvé pocity, Ivane zcela chápu, také přemítám, co jsem si tam měl ještě koupit,
ale na druhou stranu, zase o důvod více se do Le Mans vrátit, ono, z Le Mans jsme odjeli více nabalení, než jak jsme tam přijeli, takže už bychom stejně nic nepobrali a ty dveře z "917", snad leda na střechu
.
19. července 2014 v 08:53
Jirka
Pro ivana
Jo, pěkných modelů je spousta, člověk si ale musí ujasnit priority, jak sbírku pojmout.
U našeho měřítka (1:18), je to také o místě a penězích, tedy alespoň u mě, jistě, také mám nějaké ty "kostlivce ve skříni", ale to spíše ze začátku mého sbírání. Tak asi takhle
.
Co se týká Le Mans, tak pokud dojde na "návrat" v některém z příštích ročníků, to je ale ještě daleko, asi bychom jeli ve stejném složení, ale kdyby bylo další auto, určitě by nebyl nikdo proti.
18. července 2014 v 09:36
ivan
17. července 2014 v 12:39
Ivan "GS" Lelák
Je a není co závidět. "Je" ve smyslu že to byl nezapomenutelný zážitek a určitě splněný sen každého nadšence. "Není" ve smyslu, že není takový problém se tam podívat. Aspoň mně se po návratu stále stýská, hned bych skočil do auta nebo na motorku a jel se tam aspoň podívat, projet po okruhu, zavzpomínat na ty úžasné chvíle. Na to mám naštěstí svoje i Jirkovy krásné fotky, ale červík hlodá a ročník 2015 se blíží, navíc si tam NUTNĚ potřebuji koupit další 2 knihy, tričko, bundu... A to nemluvím o dokonalé replice dveří Porsche 917, za kterou ale 2000 Euro nedám
14. července 2014 v 22:40
ivan
14. července 2014 v 17:46
Jirka
Pro Petra Cheb
Petře, zdravím Tě a ještě jednou velké díky za vše
.
Teď s odstupem času, si uvědomuji, jak jsi to měl vše dobře organizačně "vychytané",
a že jsme, snad vždy byli v pravý čas na správném místě
.
Jsem rád, že se Ti můj příspěvek líbí, a těším se na Tvou reportáž, jak jsi "TO" vše viděl Ty.
Bylo by také moc fajn, kdyby, jsme tuto "misi" někdy zopakovali, a do Le Mans se ještě vrátili.
14. července 2014 v 08:29
Jirka
Pro Ivana - SK
Ivane zdravím Vás, a děkuji za "komentář" k mému příspěvku o Le Mans 2014.
Mohu i za ostatní, co jsme v Le Mans byli říci, že ta naše "mise" předčila ve všech směrech, to co jsme očekávali, samozřejmě své sehrálo i počasí, které nám přálo.