Mé malé diskusní fórum:Malá prezentace mého VELKÉHO koníčka.
Mé malé diskusní fórum
Těším se na Vaše komentáře, příspěvky, názory a zprávičky tykající se sběratelství, automodelářství, automobilových závodů a věcí s tím souvisejících.
Jirka K.
28. srpna 2013 v 16:03
Ivan - SK
Zdravím Jirka , vidím ,že máte už druhý model Porsche 936 od True Scale , je tak dobrý ?! Ja stále o ňom uvažujem a neviem sa rozhodnúť , skúste ma presvedčiť alebo porovnať spracovaním s Tyrrell P34.
ĎAKUJEM.
27. srpna 2013 v 10:35
Jirka
Pro ivana
No...zcela bych tento model nezatracoval, protože získat "20" AUTOart, za solidní cenu není zrovna jednoduché a jako alternativa to zas není tak špatné, já sám mám ve své sbírce tři modely od EAGLE´S RACE, hlavně ty dva s "ploutvema" (vítězný z LeMans 1971 a vítězný z Monzy 1971) a jsem rád, že je mám, protože je zatím nikdo jiný nedělá.
26. srpna 2013 v 15:24
ivan
´Děkuji za informaci takže raději nekupovat.
26. srpna 2013 v 14:47
Jirka
Pro ivana
NOREV 917 - jedná se o modely z cca 15 let starých forem od fy Revell, EAGLE´S RACE a Universal Hobbies. Hlavní nedostatky "kovového" a dosti těžkého neotvíracího modelu jsou -
1. Dělicí rovina, která prochází i přes prahy, způsobeno, že model je defakto složen se dvou kovových části, a to, sice z přední a zadní včetně prahu, je to rušivý prvek.
2. Mezi koncovými světly pod zadním dílem kapoty je na pomocném trubkovém rámu olejový chladič, který, pokud vím, žádné "K" nepoužívalo, pouze PING PIG 1971, ale to není zcela určitě "Káčko".
3. Zadní ploutvička nemá mít po stranách směrové křidélka.
4. Model celkově působí hrubším dojmem, než detailnější, otevírací a líbivější AUTOart.
Na druhou stranu "NOREV" se v některých proporcích více blíží originálu, má "dvouraménkový" stěrač předního skla, tak jak měla skutečná "917" a je samozřejmě levnější vůči AUTOartu.
26. srpna 2013 v 14:14
Jirka
Pro Ivana - SK
Zdravím, vím o tom, bylo to v roce 2011 a Gilmour zahrál Watersovi na oplátku, za nějaký koncert, kde mu vypomohl zase Waters.
24. srpna 2013 v 09:54
ivan
24. srpna 2013 v 09:38
ivan
20. srpna 2013 v 20:35
ivan
20. srpna 2013 v 15:06
Jirka
Pro ivana
Pokud se nepletu, tak ty modely jsou ještě k mání, a ta cena je opravdu velmi příznivá
.
18. srpna 2013 v 17:00
ivan
11. srpna 2013 v 12:40
Ivan - SK
Zdravím Jirka , ja som bo až v sektore 425, rada 16 sedadlo 16,17 mali ste to bližšie ako my , ak pôjdem ešte na nejaký koncert do Prahy , dám vedieť a ak by ste išli naň tiež tak vás pozývam na" kávičku."
10. srpna 2013 v 15:02
Jirka
Pro Ivana - SK
Možná je to divné, ale nikdy, opravdu nikdy jsem nevykouřil jedinou cigaretu, jsem zarputilý nekuřák, ale přesto se mi tabákové reklamy na modelech líbí a k Lotusu to JPS jaksi patří, jo a jako kluk jsem dokonce sbíral krabičky od cigaret, ale to asi k vůli tomu, že byly tyto reklamy na závodních vozech.
Jen tak mimochodem - já byl v sektoru 102, řada 7, sedadlo 2
9. srpna 2013 v 19:47
Ivan - SK
Zdravím Jirka , ozval som sa trochu neskôr / bol som v Prahe na koncerte The Wall - Roger Waters - SUPER/ ,ale otázka: je pre vás dôležitejšie logo preto , že je to tabakový priemysel ,ktorý je v športe zakázaný a v už asi nikdy neopakovateľný ? Ja som fajčiar ,ako bolo aj veľa pilotov F1 z rokov dávno minulých,keď si hneď po závode pohúlili /James Hunt.../ ale ma to nikdy nenapadlo , rád som si za komančov JPS-pofajčil ,predávali sa v Tuzexe.
9. srpna 2013 v 08:50
Jirka
Pro Ivana - SK
To jestli se dají sundat kola, či bude pružit podvozek (LOTUS 78), není alespoň pro mě tak důležité, hlavně aby tam byly reklamní loga a nápisy hlavního sponzora - JPS, pokud ne přímo na modelu, tak alespoň přibalené.
9. srpna 2013 v 08:44
Jirka
Pro ivana
Plně souhlasím s příspěvkem Ivana -SK. Ta cena je na dnešní dobu dobrá a dnes se již jedná o raritní model, těžce sehnatelný.
6. srpna 2013 v 15:15
Ivan - SK
Zdravím , ja som dal ža neho 129 EUR + 17 EUR poštovné, asi pred rokom , myslím ,že tento model sa dá už kúpiť ťažšie , ja, ak by som ho nemal , tak by som ho za 4200 Kč bral , myslím že z doteraz výrobených modelov od True Scale je najlepší , čakám , či bude mať pružný povozok a domontovateľné kolesá aj Lotus 78 , na ten si" brúsim zuby".
6. srpna 2013 v 10:30
ivan
Mam dotaz.Na kolik vás přišel ten TYRELL P 34 s tím komínem nad hlavou pilota .JE to model od firmy TRUE SCALE.Ja jsem chtěl dát 4 200 i s poštovným.Je to moc nebo by jste dal víc nebo méně.
3. srpna 2013 v 07:51
ivan
2. srpna 2013 v 12:12
Ivan - SK
Zdravím všetkých , v shopoch sa začínajú objavovať Alfa Romeo 33TT , máte ho už niekto , ja o ňom silne uvažujem , na obrázkoch vyzerá super . Ak sa môžem pripojiť k diskuzii o Jaguar Exoto , ja jeden mám z limitovanej edície tmavo modrý , kúpil som ho pred pár rokmi za 99 EUR , tiež si myslím že , viac by som ani za jeden z týchto modeov nedal , na obrázkoch vyzerá lepšie ako v skutočnosti , rozhodne dať zaň 9.000 Kč je prehnané .
22. července 2013 v 11:40
Jirka
Pro ivana
Ten JAGUAR za ty peníze nestojí, je to MOTORBOX, což je nižší třída exota
a je to vidět i na slícování dílu, hlavně zadní kapota nesedí se střechou a přečnívá přes ní, teda alespoň u mého kusu.